Hürriyet

4 Ağustos 2009 Salı

ÖZGÜRÜM BUGÜN

Yalnızım bugün. İşten çıkıp sokaklarda amaçsızca yürüyeceğim. Simit alacağım caddedeki bir simitçiden . Telaşla evlerine gitmekte olan insanları izleyeceğim. Bir cami avlusunda kuşlara yem atacağım. Beşiktaş’ta denize karşı çay içeceğim. Ortaköyde incik boncuk bakacağım. Nicedir almak istediğim kitaplara bakmak için kitapçıya gideceğim ve muhtemelen kitap fiyatlarına söylenerek çıkacağım. Evde yarım bıraktığım kitapları okurum diye düşünüp, o yarım kitaplara birtürlü yeniden başlayamayacağım.



Eve götürmeyecek birtürlü beni ayaklarım. Beşiktaş çarşısını bir daha gezeceğim. Küçücük ara sokaklarında yepyeni şeyler keşfedeceğim.


Büfede tost ve sosisli yiyeceğim alacağım kilolara aldırmadan. Hatta arada bir de ıslak hamburger söyleyeceğim. Bugün benim günüm. Bugün özgürüm. Canım ne isterse onu yapacağım. Ruhuma arkadaşlık edeceğim bugün. Oturup dertleşeceğim. Beni ben yapanları yeniden keşfedeceğim.

Gözlerimin ferini geri getireceğim, dizlerimin dermanını bulacağım. Eski arkadaşlarımla teker teker randevulaşacağım. Çıkıp kapı önünde çocuklarla çekirdek çitleyeceğim.

Eve gidip dolaplarımı düzelteceğim. Atmaya kıyamadığım ne varsa atacağım. Taş bloklar arasındaki evimde bir gizli bahçe yapacağım kendime. Bir kilo patates kızartıp hepsini kendim yiyeceğim :)

Bugün işle ilgili hiçbirşey düşünmeyeceğim. Hatta telefonumu kapatıp arayanlara cevap vermeyeceğim.

En sevdiğim şarkıyı en yüksek sesle dinleyeceğim. En sevdiğim filmi bir daha izleyeceğim.

Sabah erken kalkabilmek için erken yatmaya zorlamayacağım kendimi. Göz kapaklarım kapanıncaya dek oturacağım. Gecenin sesini dinleyeceğim. Balkonda limonata içeceğim.
Fesleğenimi koklayacağım uzun uzun.



Bugün benim günüm. Bugün özgürüm.
Bugün ruhuma arkadaşlık edeceğim...

2 yorum:

  1. Bayıldımmm ben bu yazıya eline sağlık,,yapabildin mi tüm bunları :)) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. hepsini olamasada bürçoğunu yaptım arkadaşım .sevgiler benden :))

    YanıtlaSil