Hürriyet

19 Ağustos 2009 Çarşamba

ANNELİKTEN Mİ? DELİLİKTEN Mİ?

Bazen "deliriyor muyum?" diyorum kendi kendime. Çünkü öyle tuhaf senaryolar yazıp yönetirken yakalıyorum ki kendimi, ben bile inanamıyorum sonra.

Geçen gece saat 3 sularında uyandım. Meleklere bakmak için odalarına gittim. O da ne! Ufaklık yatağından inmiş yerdeki minderlerin üstüne yatmış. Yerine yatırdım 2 dakika sonra yine aşağıya indi. Evham perileri iş başında, hemen senaryomu yazmaya başladım.

Senaryo 1 :

Ufaklık minderin üstünde yatıyor, ablamızın tuvaleti geliyor , uyku sersemi yatağından kalkıyor ve ufaklığın üstüne basıyor.

Senaryo 2 :

Ufak melek yine minderde yatıyor. Ablamız yatağında dönüyor ve ufaklığın üstüne düşüyor.

Sonuç :

Sabaha kadar tutulan nöbet ve sabah uykusuzluktan şişmiş gözler .

Biri bana söylesin. Annelikten mi? Delilikten mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder