Hürriyet

24 Ağustos 2009 Pazartesi

HADDİNİ AŞAN İSTEKLER


Sağdan soldan geliyorlar bana bugünlerde. Bir sıkıntı, bir huzursuzluk hali. O geçiyor bir şımarıklık bir ne istediğini bilmezlik.

Minicik çocuklar gibi daldan dola konuyor yüreğim. Bir gazete alıyorum elime bir kitap, bir televizyon izliyorum bir radyo dinliyorum. Canım uyumak istiyor ama uyuyacağımı düşününce canım sıkılıyor geçecek vakite yanıyorum. E uyusam mı uyumasam mı diye düşünürken vakit geçiyor ne uyku keyfi yapabiliyorum de ne uyanıklık meşgalesi bulabiliyorum. Mutfakta takılayım yemek yapayım , değişik tatlar bulayım diyorum sonra üşenip makarna suyu koyuyorum. Evi süpürüyorum ama silmeye varmıyor elim.


Dikey pozisyonda yatar olmak istiyorum örneğin.
İnsanlarda MUTE tuşu olsun istiyorum.
Uyurken aynı anda arkadaşlarımla buluşabilmek istiyorum.
Kocalar ve anneleri için bir kullanma kılavuzu icat edilsin istiyorum.
Dünyanın çıkan çivisinin yerine takılmasını istiyorum.
Bayramlarda harçlık istiyorum.
Çocukken yaptığım gibi öğlene kadar oruç tutabilmek öğlenden sonra da orucumu satabilmek istiyorum.
Çocuklarım abuk subuk oyunlar yerine lastik oynasın, ip atlasın, yağ satarımm bal satarım diye bağırsın istiyorum.
Cumartesi Pazar çalışalım , diğer günler tatil olsun istiyorum.
Kumların üstünde güneşleneyim ama orama burama kum yapışması istiyorum.
Kokusuz yumurta istiyorum
Hem uyuyup , hem arkadaşlarımla buluşup, hem de çocuklarımla ilgilenebilecek bir yetenek bahşetsin istiyorum bana Allah.
Kafama bağlanan chipler vasıtası ile düşüncelerimi yazıya aktarabilen bir bilgisayar istiyorum.
Spor ayakkabı konforunda, parmak arası terlik serinliğinde, sivri burunlu 9 pontluk seksiliğinde bir ayakkabı istiyorum. Hatta hem yazlığından hem de kışlığından birer adet rica ediyorum.
Kuaföre gidip saçlarımı 10 dakikada boyatabilmek ve tırnağıma değer değmez kuruyabilen bir oje istiyorum.
Kitap okurken aynı anda gazete okumak ve o sırada çin mutfağından spesiyaller yapabilmek istiyorum.( tabi ki uyurken ..)
İş çıkışı bir Bodrum yapıp, iki kulaç atıp evime dönmek istiyorum.
İstanbul’dan heryere uçak olsun ama çok ucuz olsun istiyorum.
Tophane’de nargile içerken aynı anda Çorlulu Ali Paşa Medresesi’nde de nargile içmek istiyorum.
Sahilde yürüyüş yaparken , eş zamanda bir hamakta sallanmak istiyorum.
Dondurma ile pastırmayı aynı anda yiyeyim ama tatları karışmasın istiyorum..(iyyk dediniz duydum!)
Dökülen saçlarımı yerlere düşmeden havada yakalayabilecek bir düzenek istiyorum evime.
Çiçeklerim kendiliğinden dev gibi olsun istiyorum.
Kendi kendini temizleyebilen bir ev, çamaşırları yıkadıktan sonra asacak bir çamaşır makinası ve ütülemek için asılan çamaşırları ipten toplayacak bir ütü istiyorum.
Aynı anda hem yüzmek, hem koşmak, hem tenis oynamak hem de terasta güneşlenmek istiyorum.

Sürecek....

2 yorum:

  1. İsteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü demişler sen iste istee durrr..Ama bunlar azcık uçuk hayaller sanki :))) Kokusuz yumurtayı ve Çorlulu Alipaşa Medresesinde bir Türk kahvesi içmeyi bende çok isitiyorum :))sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. kahveler benden öyleyse:)

    YanıtlaSil