Hürriyet

27 Ağustos 2009 Perşembe

EV İÇİ DİYALOGLAR

- Aşkımm, tuvalette okumak için hiç kitabım kalmadı!
* Vah Vah Vah, Türkiye büyük bir kültür çöküşü yaşayacak öyle ise..
- Bak yine çok konuşuyorsun ama ya dalga geçmesene
* Bi susarım sesime hasret kalırsın vallahi!
- Nerdeee, bademcik ameliyatı olmak bile senin sesini bir iki gün olsada azaltamadı. Kızlar da sana çekmiş zaten. Kimseyi bulamazlarsa kendi kendilerine konuşuyorlar
* Ne güzel işte cıvıl cıvıllar. Kocaları eğlenir, rahat eder ileride
- Koca mı dayanır onlara bu çeneyle canım.
* Dayanır dayanır, bak sen bana nasıl dayanıyorsun
- Zorr, çok zorrr...

4 yorum:

  1. çok haklısın sanki bana buzdolabından ses çıkınca kuş konduracaklar...
    ayrıca da ne hasret kaldı ne o hasretin insanlarda bıraktığı özlem dolu satır ya da iki çift laf...

    YanıtlaSil
  2. nehircee : bu diyaloğu yaşayan benim ama inan ki aklıma geldikçe ben de gülüyorum.

    HaYal MeYal : hoşgeldin, yorumun için teşekkürler.

    funa : Hoşgeldin, özlemeyi özledik nerde ise ..

    YanıtlaSil