Hürriyet

20 Ağustos 2009 Perşembe

BENDE ÖDÜLLENDİM :)



Daha bebek denebilecek bloğum canım arkadaşım tarafından ödüle layık görüldüğü için hem çok mutluyum hem de bana oldukça iyi bir cesaret oldu desem hiç de yalan olmaz.
Öncelikle bu ödülü bana layık gören BEDARDEMİME teşekkürü bir borç bilirim :).

Bu ödülün belli kuralları varmış. Check list

Ödül logosunu yayınla : OK
Sana ödül verene teşekkür et : OK
Beğendiğin 7 siteye ödül ver

MOMOL
UZAĞA GİDEN KADIN
NEHİRCEE
KADINLAR YAZIYOR
ÖYKÜ
İDEA
PANDORA

Kendin hakkında 7 ilginç şey yaz :

1- Arkam kapıya dönük ve kapı tarafında asla uyuyamam. Yüksek ses çıkartarak bir iş yapıyorsam Ev süpürmek, saç kurutmak vb. mutlaka evde birileri olmalıdır. Yanlızken yapamam.
2- Yumurta pişirilen kapları yıkamak yerine mümkünse atmayı tercih ederim ve açken çok sinirli olurum.
3- Burnum çok iyi koku alır ve hayatımı kabusa çeviren en kötü özelliklerimden biridir.
4- Kırmızıdan nefret ederim. Özellikle kırmızı kıyafetler beni çok sinirlendirir. Ama ne tuhaftır ki kırmızı ojeyi çok severim.
5- Tezgahın üzerinde 1 tane bile kirli birşey olsun asla yemek yapamam. Herseferinde önce kendimi parçalarcasına mutfağı temizlerim ve kendi yaptığım yemeği padişah bile beğense doya doya yiyemem. ( yaparken doyuyorum sanırım)
6-Masa hazırlamayı çok severim ama asla toplamam. elbet arkamdan toplayacak birilerini bulurum.
7- İnsanlar karşımda kağıdı katlayıp kat yerini elleriyle hele hele tırnakları yardımı ile sabitlemeye kalkarlar ise ben de onları öldürmeye kalkabilirim.

Aklıma gelenler bunlar..

5 yorum:

  1. canımmmmm... güle güle kullan :)) eline sağlık çok güzel olmuş ,
    NOT: bu arada seninle ilgili bilmediğim ne çok şey varmış :/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım yıllar takıntılarımıza takıntı katarken uzak kaldık birbirimizden. İyi ki seni yeniden buldum. Bak daha sana anlatacak ne takıntılarım var benim bi bilsen :))

    YanıtlaSil
  3. Çok cok tsk edıyorum hem guzel desteklerın hem de ödulum ıcın
    sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  4. 6. madde de aynen senin gibiyim. Ancak maalesef asla toplamam diyemiyorum. 7. madde ise bana çok enterasan geldi :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili BOZBEK sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum size.
    İyigeceler efendim.

    YanıtlaSil