Hürriyet

6 Ağustos 2009 Perşembe

ARABA KULLANMAYI SEVMEYENLER DERNEĞİ


Üye olduğum, yazılar yazdığım ve uzun zamandır girmediğim bir siteye girip de yazdığım bir yazıyı okuyunca hiç de fikrimin değişmediğini farkettim ve birde burdan paylaşmak istedim hislerimi.

Aradım , taradım herbişeyin derneği var ama araba kullanmayı sevmeyenlerin derneğine rastlamadım birtürlü. Bir tek ben miyim bu menem isi sevmeyen diye kara kara düşünür oldum şimdi.

Sevmiyorum arkadaşlar, araba kullanmayı sevmiyorum. Gaza baz, frene bas, aynı anda direksiyonu tut,araba manuelse birde vites değiştirmeyi akıl et, minibüsçüden kaç, taksiciden allaha sığın, özel halk otobüslerinden bahsetmiyorum bile...

Tüm bunları yaparken bir de sinyal vermeyi akıl et, aynalara bak -ki ben genelde sağ dikizi açmayı hep unutuyorum-, istediğin yere vardın park yeri ara hadi buldun park etmek için uğraş hele iki araba arası ise becereme sırtından ter damlasın..

Daracık sokaklarda milim farklarla diğer arabaları sıyır geç ( şanslıysan tabi ), Birde başka bir arabayla burun buruna gelip kim yol verecek stresi yaşaması da cabası..

Sağ koltukta oturup, müziğin sesini sonuna kadar açıp , araba kullanmayarak fakat kendi arabanla bir yerden bir yere gitmenin keyfini yaşamak gibisi var mı.

Fakat bu sefer de hasbel kader araba kullanmayı bildiğin için o sağ koltuk rahatsız etmeye başlar seni. Solladı, sağladı, hızlı gitti, gelen arabayı görmedi, kaldırımdan sıyırdı geçti derken arabayı kullanan ile ya birbirine girersin ya susup kendini yersin , yine o yol rezil olur.

Ben bu işin ortasını bulamadım. Varsa bulan beri gelsin..

1 yorum:

  1. bisikletseverler olarak yanınızdayız arabalardan nefret ediyoruz çünkü onlar başımızın belası

    YanıtlaSil