Hürriyet

3 Aralık 2010 Cuma

GEÇEN HAFTA - BU HAFTA

Geçen hafta bugün hayatımla ilgili yeni kararlar almıştım. Bu bir hafta içinde neler yaptım bir bakalım?

Beslenme düzenimi değiştirme kararımı her ne kadar tam olarak uygulayamasam ve pazartesi günü bozduğum düzene salı günü yine başlamış olsam da , o günden beri gayet keyifli sağlıklı ve hafif gidiyor besleme günlüklerim.

Ertelediğim kitaplara başladım hatta 2 kitap birden okuyorum.

Geçen haftasonu bir köşeye ayırdığım filmlerim vardı izledim. Bu hafta sonu yine bir sinema saati yapacağım umarım.

Arkadaşlarıma daha çok vakit ayırdım bu hafta. Ev işi , temizlik düzen çok da takmıyorum bundan böyle. İşten geldiğimde bir odadan diğerine koşturan, bir taraftan evi toplarken diğer taraftan sofra hazırlamaya çalışan bir bozbek yok artık.

Haftasonu başladığım Osmanlıca derslerim gayet başarılı ve keyifli ilerliyor.

Bu cumartesi kızlarımı tiyatroya götüreceğim ama bu sefer tiyatro sonrası onları eve bırakıp öğleden sonra da kendim için birşeyler yapacağım. Taksim'de gezmek istediğim bir sergi var ona gideceğim..Belki de dönüşte küçük bir kaçamak Kızılkayalar'dan 1 hamburger :)

Yemek yapmak en sevdiğim uğraş. Ama iş + çocuklar + dersler derken yavaş yavaş bir mecburiyet ve eziyet halini almıştı. Bu pazar farklı dünya mutfaklarını deneyeceğim ( Tabiki sağlıklı beslenme kurallarım dahilinde)

Kocamla başbaşa bir akşam yemeği hiç de fena olmaz. Hatta belki de bu akşam..Şöyle denize karşı..
Maria'nın Bahçesi'nde enfes mezeler ve balık... Ama düşündüm de Cuma trafiği Küçükyalı'ya gitmek bir hayli sinir bozucu olabilir. Biz de ne yaparızz akşam yemeğinden sonra , Tophane 'de kahve keyfi..

Tüm bunları yapıyorum ama hali sinirlilik, huysuzluk ve gerginlik halim az da olsa devam ediyor. Bazen yakalıyorum kendimi mutsuz ve isteksiz bir şekilde.. Ama yavaş yavaş geçecek biliyorum.

Herkese şimdiden iyi hafta sonları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder