Hürriyet

16 Aralık 2010 Perşembe

ÇOCUKLAR OYUNLA BÜYÜR

your fobi is my hobi'nin bloğunda gördüm, ordan yetenek-sizin bloğuna atladım ve haklı isyanına şahit oldum bir yardımseverin.Yolculuğum atölyekedi'nin bloğunda son buldu.

Oynamak istiyor çocuklar, oynayarak öğrenmek ve büyümek istiyorlar. Ama oyuncakları yok ki. Aslında onlar oyuncaklarının olmadığının bile farkında değiller belki çünkü çok fazla oyuncak çeşidi bile görmediler ki!

Öğretmenleri biliyor ama diğer çocukların nelerle oynayabildiğini ve kendi öğrencilerinin nelerden mahrum kaldığını. Bir yardım çağrısında bulunuyor. Ben eminim ki bu çağrı karşılıksız , çocuklar da oyuncaksız kalmayacak.

Çocuklarınızın artık oynamadığı, kıyıda köşede duran kullanılabilecek gibi oyuncakları bir koli yapıp PTT kargo ile aşağıdaki adrese göndermeniz uzaklarda sizin çocuklarınızla aynı şansa sahip olmayan çocukların hayatında bir mutluluk yaratmanıza vesile olacak. Hem de gelişimlerine katkıda bulunacak. Belki çocuklarınız ile birlikte oyuncaklarını ayırıp ona paylaşmayı ve bunun verdiği mutluluğu öğretebilirsiniz.

Belki kolilerin içine artık çocuklarınıza okumadığınız masal kitaplarını, faaliyet kitaplarını, kışlık çorap, bere eldiven de koyabilirsiniz. Paylaşmanın sınırı yok. İçinizden ne koparsa, gönlünüzden ne gelir , gücünüz neye yeterse. Belki gönderdiğiniz tek bir oyuncak bile minicik bir çocuğun kocaman kocaman gülümsemesine yol açacak..

Kargolarınızı mutlaka PTT ile gönderiniz, çünkü Ptt ile görüşüp köye kadar kargoları haftanın 1 günü biriktirip getirmelerini rica ettik.Saolsunlar seve seve kabul ettiler. Diğer firmalarla gönderirseniz ulaşmayabilir çünkü köye kargo gelmiyor.

Adres
Evren Yılmaz

Yıprak İlköğretim Okulu - Anasınıfı
Afyon/ Dinar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder