Hürriyet

31 Temmuz 2011 Pazar

2 GÜNDÜR NE YEDİM? NE İÇTİM

29 Temmuz'da

Sabah : Bir kase müsli ( bol sütlü- fakat bir kasee müsli beni neylesin mümkün değil kesmez) yanına 1 muz,
sonrasında bol bol şekersiz çay

Öğlen : Mercimekli kabak ya da kabaklı mercimek her ne derseniz ismine..( Bildiğiniz kabak yemeği pişirirken , içine haşlanmış mercimek atıyorsunuz- Malatyalı bir arkadaşımın tarifi) Bir kase yoğurt- 3 çatal makarna ( Kızım yaptığı için hayır diyemedim, sarmısaklı yoğurt yerine - soğanlı ve naneli yoğurt sosu yapmış hanımefendi , sosa her ne kadar önyargı ile yaklaştısam da hiç de fena değildi açıkçası)

Akşam : Kızarmış tavuk, salata, ayran

Gün içinde : Bol su, canım istedikçe meyve, biraz badem ve yaban mesini


30 Temmuz'da

Sabah : Naz'ı piyano kursuna yetiştirmek için ayak üstü sokakta kahvaltı..Kızlara tost bana meyve..Even çıkmadan ağzıma büyük bir porsiyon dil peyniri atmıştım ama..Öğlene kadar beni idare etti..Naz dersteyken ben ılık limonlu ballı su içtim kursun kantininde. Gözümün önünden sıcacık poğaçalar geçmiyor da değildi hani.Ama tuttum kendimi..

Öğlen : Yine o mecimekli kabak yemeğini yedim . O kadar çok yapmışım ki bitmek bilmiyor. Kızlar da bana eşlik edince azaldı biraz. Yanına  da 2 kase yoğurt

Akşam : Kabus gibi! Yine mercimekli kabak ama sonunda bitti. Sanırım uzunca bir süre kabak ve mercimek görmek istemiyorum. Yanına bol salata ve yoğurt yedim. Pazardan aldığım kuzukulakları salatama çok hoş bir tat vermişti. Hafif sarmısak aromalı sızma zeytinyağım ile tam tetematiyle ağzıma layıktı. ( Taze sarmısakları ayıklayıp bir kavanoza doldurdum , üstüne sızma zeytinyağı döktüm. Bir kaç gün durunca yağın aroması mükemmel oldu, hem de sarmısaklar bozulmuyor)

Aralarda : Kayısı, kırmızı erik, çay, su, ayran

31 Temmuz

Sabah : Bu sabah pazar olmasından dolayı harika bir kahvaltı ile ödüllendirecektim kendimi . Çiçek ekmeğin 1 çiçeğini yiyecektim. Yumurtalar çeşit çeşit peynirler vs. Fakat dün akşam aldığım bir ağrı kesici ağır gelince, öyle bir mide bulantısı ile uyandım ki; siyah zeytin, domates, bir parça kızarmış ekmek ve bol çayla kapattım kahvaltıyı...

Şimdilik bu kadar..Farkettim ki kızlar da benimle birlikte anne bu yararlı mı ?bunun içinde ne var ? içinfarkındalıklarını arttırmaya başladılar..

Sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder