Hürriyet

22 Eylül 2010 Çarşamba

BİR DANS GÖSTERİSİ AİLE FACİASINA NASIL DÖNÜŞÜR

Onca konserin, dans gösterisinin düzenlenmesinde emeğim olmuştur da işim gereği ,bir tanesine gitmemişimdir şimdiye kadar. Yok bu abartı oldu 3-5 tanesine gitmişliğim vardır ama onlar zararsız sessiz sedasız gösterilerdi. Genelde işimi yapar ve gösteri esnasında hemen tüyerim ortamdan.

Bu sefer organizasyonda emeğimin olmadığı bir gösteriye davet edilince yoğun ısrarlara dayanamayıp aldım bizim aslankralı gittim.

Gitmesine gittim de be kadın, durdun durdun kocayla " Los Vivancos" konserine mi gittin sonunda. Sahnede 7 tane İspanyol adam, flamenkocu, yunan tanrıları gibi dikiliyor. Hani Cortez var ya Cortez x 7 = Los Vivancos.

Salonun çoğunluğu hatun kişi. Sevgilileriyle beraber gösteriye gelen erkekler bin pişman , suratlarından düşen bin parça dokunsan ağlayacaklar. Bir sahnedeki dans üstatlarına bakıyorlar bir de yanlarında onlara deli gibi tempo tutan hatunlarına. Adamlar sadece dans etse iyi. Her biri ayrı ayrı müzik enstürmanları çalıyor. Vücutları söylememe gerek yok hepsi taşş. Dolayısı ile benim aslan kralında salonun erkek nüfusunun tuttuğu derin yasa katılmaması mümkün değil o da derin bir yas ve üzüntü içinde.

Adam gösteriden kopmuş , otomatiğe bağlamış " spora başlamam" lazım diyor.Ben de saf saf anlatıyorum. Bu Elias bilmem kaç yaşında, aslında çok şeker çocuklar bunlar çok mütevaziler falan diye. Sussana be kadın! Adam zaten kıl olmuş .. Durumun vehametini farkedince opera izlemeye gelmiş 70'lik gibi takındım edebimi. Sakin sakin izledim. Velhasıl ortam coştukça coşuyor, gösteri süper mümükün değil sakin durmak.

Koyverdim sonunda. Avuçlarım patladı alkışlamaktan. Arada göz ucuyla aslankrala bakıyorum. Vakur bir eda ile oturmaya çalışıyor ama nafile çatlayacak kıskançlığından. Hangi aletle kaç saat çalışırsa sahnedeki vücutların şekline ulaşır onu hesaplamıyorsa o an ben de bozbek değilim. Ama benim gözler adamların havada uçuşan ayaklarında, kaslarıyla alakam yok fakat farkında değil aslankral.

Adamlar dans gösterileri gereği üstlerini çıkartıyorlar aslankral bana sinirleniyor. Sanki dansın kareografı ben mişim gibi.
Tam o esnada " Sıkmışlar suyu üstlerine gelmişler sahneye peahh!! onun için böyle pürüzsüz bu vücutlar " yorumu takdire şayan oldu.

Gösteri bitti biz hatunların suratında bir sırıtma büyük bir memnuniyet salondan çıkmak istemiyoruz, erkekler kaçarsasına salonu terkediyor.

Beğendin mi ? dedim aslankrala " Fena değildi, benim acil spora başlamam lazım" dedi.

Adamlar dans etmiyor resmen uçuyordu dimi? dedim, "Evet öyle idi bu arada ben yarından itibaren rejime başlıyorum" dedi.

Baktım bu mevzuyu değiştirmek lazım adam hayata küsmüş besbelli. "Eve gidince kitaplarını kaplayacağım kızın" dedim " Yok kesin ışıklardan falan öyle duruyordu onlar benim acil spora başlamam lazım " dedi. Sustum...

PS : Aslankral eve gelince erkekler tuvaletindeki bir enstantaneyi anlattı . Bir çocuk tuvalete girmiş ve " Evettt hepiniz ağlayabilirsiniz çekinmeyin burası erkekler tuvaleti hatunlar görmez" demiş..

6 yorum:

  1. Victoria's Secret defilesine ailecek gitmek gibi bir şey olmuş bu:) Ben kafaya takmıyorum böyle karşılaştırmaları, hayatımız, zamanımız bir sermaye ve bu sermayeyi nasıl kullanırsak ona göre bir sonuç alıyoruz. Her gün iki saat antrenman yapsam benim de göbeğimde baklava dilimleri çıkar, ama buna ayıracak vaktim yok:(

    YanıtlaSil
  2. Coşkun Bey,
    Sizden baklava dilimli göbek isteyen de yoktur sanırım. Victoria Secret defilesine gitsem bu kadar gerilir miydim acaba diye bi düşündüm de sanırım yok delirmezdim :))

    YanıtlaSil
  3. hakikaten victoria's secret defilesi gibi olmuş sanki... neyse sporun zararı olmaz :)

    YanıtlaSil
  4. Ece@ kısa gecenin karı , spor kararı :)

    YanıtlaSil
  5. ne yalan söyleyim, sıkar beni böyle ortamlar.Gitmek isteyen olursa yalnız gitsin, ben kendime takılacak bir yer bulurum.

    YanıtlaSil
  6. jetlagis@ Aslında benim işim bu. Yani bütün günüm böyle geçiyor provalar, gösteriler, organizasyonlar.
    Ama biz de bireysel takılmaya başladık böyle organizasyonlarda o günden sonra :) daha sağlıklı oldu

    YanıtlaSil