Hürriyet

6 Haziran 2012 Çarşamba

ŞİKAYETİM VAR





Şarkımı buldum sonunda:)

13 yorum:

  1. bloguma hos gelmissin demeye geldim :)ayrica paylasim için teskurler canim !

    YanıtlaSil
  2. benimde itirazım var şu zalim kadereeeeee:):) ne olcak şindi?

    YanıtlaSil
  3. eda@ hoşbulmuşum :) güzel şarkı dimi ?

    YanıtlaSil
  4. Beyaz Sayfa@ o kaderin tekerine çomak sokalım :))

    YanıtlaSil
  5. bozbekcım epeydır yktun hosgeldın

    YanıtlaSil
  6. öykü@ hoşbuldumm öyküm :)

    YanıtlaSil
  7. ha ha biliyoruum bunu.
    :)
    ben hakimim masum beeey.
    :)

    YanıtlaSil
  8. BeyazSayfa@ aldım mimi..yazcam en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  9. deeptone@ pek isyankar bir şarkı dimii?

    YanıtlaSil
  10. mimin görmüş olmalısın.
    :)

    YanıtlaSil
  11. adamın sesiyle şarkı arasında bi bağ var sanki acayip güzel ;)

    YanıtlaSil
  12. çico@ kesinlikle.. ne isyankar bir ses değil mi?

    YanıtlaSil