Hürriyet

8 Haziran 2012 Cuma

İÇTEKİ SES ( MİM)

Deeptone  ve Beyaz Sayfa   mimlemiş beni..

Yazdıklarımı az da olsa okuyan bilir ki, içimde sesler vardır benim. Bazen durmadan konuşup kafamı şişiren, bazen bana yol gösteren, bazen canımdan bezdiren.

Bazı zamanlarda susturabilirm onları, bazen hiç hükmüm geçmez. Zihnim hep doludur. Geveze küçük insancıklar konuşur durur. İnce bir baş ağrısına sebep olurlar bazen, zaman zaman zamansız bir gülümsemeye.

Hatta abartıp onlarla konuştuğum bile olur nadiren :)

Dinlerim içimdeki sesleri , gecenin sessizliğinde .. İçinden çıkılmaz durumlara girdiğimde, olmadık işlere soktuğum burnum kopsun diye kendi kendime isyan ettiğimde, beni en çok korkutan köşeye sıkışmışlık hissimle baş edemediğimde dinlerim içimdeki sesleri.

Beni yargılarlar, beni sorgularlar, beni ödüllendirirler, beni cezalandırırlar, beni gülümsetir, beni ağlatır içimdeki sesler.

Her ne kadar bazen şikayet etsemde kafamın içinde konuşan minik insancıklardan, mutluyum onlarla ..İç seslerim , benim belki de yüksek sesle söyleyemediklerim..

Pekiii, sizin iç sesleriniz var mı? Çiço, Dayatılanla Yaşayan, Hektor, Umay, Sırra Kalem, Acıdan Geçtim Güzelleştim, Nini, Aslı Bora, Adımı Sen Koy, Olmadı Baştan, Vladimir, Aylak, Suvebeyaz, Merika...Neler diyor o iç sesler?

8 yorum:

  1. iç sesler olsun derim ben..yargılasın, sorgulasın, ağlatsın, batırsın, çıkarsın, sınasın...

    YanıtlaSil
  2. "kafamın içinde konuşan minik insancıklar" olmaz mı hiç :)
    teşekkür ederim, bakalım neler diyor benimkiler :)

    YanıtlaSil
  3. Beyaz Sayfa@ Doğru söze ne denir!

    YanıtlaSil
  4. sırrakalem@ haydi yazz yazz

    YanıtlaSil
  5. zormuş işin ama mutlusun ne güzel bişi bu.
    :)

    YanıtlaSil
  6. iç sesler.. çok fazla oluyor da... dışa çıkamadan boğuluyor çoğunluk..

    canım ben yaptım bu mimi'i teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. ne güzel mim, unutmuşum bunu ben.

    bu hafta bunu da yanıtlayayaım, teşekkür ederim

    YanıtlaSil