Hürriyet

24 Ekim 2011 Pazartesi

AHH BENİM YORGUN VE KAFASI KARIŞIK MEMLEKETİM!

Ahh benim yorgun ve kafası karşık memleketim..
Van Depremi'nde binlerce yaralı yüzlerce ölü var..
Bize yakışır mı ölenin ardından kötü söz sözlemek..
Bize yakışır mı kalana daha da beter olsun demek..
Bugün orada deprem oldu, yarın burada olabilir..

Evet hepimizin terör ve teröre destek verenler yüzünden acısı , öfkesi büyük..
Evet devlete , askere karşı terörü destekleyen belki de bazı kişiler şu anda devletten, askerden yardım bekliyor.
Evet hepimizin iç sesi , hadi gelsin de PKK kurtarsın sizi diyor. Hadi giden yardımları Türk Devleti gönderdi diye red edin, siz size yetersiniz diyor.
Bir çoğumuz yüksek sesle ya da iç sesiyle söylüyor bunları. Aklının bir köşesinden geçiriyor.

Ama gün intikam günü değil.
Bugün " ohh oldu , iyi oldu hepsine" diyenlerin, dün Mehmetçiğe kurşun sıkan vicdansız zihniyetten bir farkı yoktur.

Vicdan sahibi olmak duruma , şarta ve olaylara bağlı değildir. Vicdan sahibi olan insan her durumda iyiliğin sesini dinler.
Bizler Çanakkale Savaşı sırasında düşmanıyla yemeğini paylaşan bir millein evlatlarıyız.
Ne oldu da böyle vahşi olduk? Ne oldu da bu denli öfke ve kin dolduk? Bizi kimler bu hale getirdi?

Televizyonda yapılan bir ropörtajı izliyorum..
Bir Kürt kardeşimiz " Burada yanlı kurtarma yapılıyor, Türk ekipleri taraflı çalışıyor" diyor..
Kulaklarıma inanmak istemiyorum, duyduklarım doğru olamaz. Buna gerçekten inanıp söylüyor olamaz. Bu halde bile propoganda ve siyaset yapılamaz.

İnternette yapılan yorumları okuyorum...
Ohh oldu, devletin yapamadığını Allah yaptı diyorlar. Hepsi ölsün gebesin diyorlar..
Gözlerim yanlış okuyor olmalı..Ölene ohh olsun denemez, göcük altında can çekişene sevinilemez..

Ah benim yorgun ve kafası karışık memleketim.
Ah benim bölücülük propogandalarına yenik düşmek üzere olan memleketim.
Nöbet bekleyen askerin şehit oluşuna, depremde zarar görenlere sevinebilecek kadar vicdansız insanların da üzerinde yaşadığı memleketim.

İnanmak istiyorum ki bu vicdansızlar az bu ülkede. Günü geldiğinde rahatça ölebilmeyi ve çocuklarımı bu ülkede gözüm arkada kalmadan bırakmayı umud ediyorum.
ücadel
Rabbim ordumuza, polisimize zeval vermesin. Bir kısmı terör belasını kurutmaya çalışırken operasyonlarda , ateş altında bir kısmı ise deprem zedelerin malını ve canını korumak kurtarmak peşinde.
Yine devletimiz dimdik ayakta, yine yardıma ihtiyacı olanın yanında. Hiçbir koşul gözetmeksizin!
Bizler de dualarımız ve elimizden gelen yardımlar ile destek olalım aynı devletimiz gibi.
Üzerimize düşeni yapalım, hiç bir koşul gözetmeksizi.
Bir köşe yazısında okudum..Diyordu ki
Vatanı vatan yapan Can'dır. Canı can yapan Vicdandır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder