Hürriyet

20 Eylül 2011 Salı

BAĞIŞINIZ EKSİK

Kreşe başladı benim minik meleğim. İşten ayrıldım, evdeyim, tutumlu olalım, uzun kreş saatlerine gerek yok vs derken bir ilköğretim okulunun kreşine vermeye karar verdik. İyi de yaptık açıkçası.

Fakat okullar açılmadan önce evraktı kayıttı uğraşırken şöyle bir telefon aldım.

- Aloo Bozbek Hanım
-Buyrun benim
- Ben ............. okulunun aile birliğinden arıyorum. Kızınızın bütün evrakları tamam yanlız 2 top A4 kağıdı ile bağış eksik?!
- A4 'ü anladım da bağış nasıl eksik..Bağış gönüllü bir olay değil mi? Nasıl eksik oluyor..Ya gönlümden kopmadıysa ( Bu son cümle benim iç sesimdi tabi)

Yarın uğrarım dedim ve kapattım telefonu.

Bir sonraki gün gidip eksikleri tamamladım ve meleğim kreşte.

Ama hala " Bağışınız eksik" sesi kulaklarımda.

Nasıl anlamsız, devrik, amaç dışı ve sinir bozucu.

Daha neler göreceğiz bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder