Hürriyet

25 Kasım 2010 Perşembe

9 PONT'UN SESİ

Gözlerim uykuya yenik, işyerime doğru yürürken önümde de bir hanımefendi yürüyordu. Kısadan da kısa mini eteği, 9 pontluk panter desenli çizmeleri, kömür karası saçları ve hızmalı burnu ile alımlı hoş bir hatundu açıkçası. Hani sabahın mahmurluğu ona hiçç uğramamış, uyku mu o da nee dercesine güvenli adımlarla ilerliyordu o da işyerinin yolunda..

Şöyle bir erkeklere bakayım dedim .. Kızın önünden geçtiği her adamın uykusu dağılıyor, gözler faltaşı gibi açılıyor, bir bakan bir daha bakıyor..

Bre erkek milleti.! Bu kadar mı belli edilir saygısızlık , bir insan yolda yürürken bakışlarla, davranışlarla bu kadar mı rahatsız edilir.. Bir kısmı lafla rahatsız edecek kadar da ileri gidiyor ama direk kıza birşey söyleyemedikleri için kendi aralarında yüksek sesle konuşuyorlar. İki teyze bak bak şunun giydiğinde bakar tabi adamlar diye kendi aralarında durumun kritiğini yapıyorlar.

Hatun kendinden emin adımlarla tak! tak! tak! yürümeye devam ediyor..

Sabah sabah gülsem mi , ağlasam mı bilemedim.. Varın siz karar verin...

4 yorum:

  1. Allah kaza bela vermesin o topuklarla yürürken:)) Erkeklerse, onlar damarlarında saf öküz kanı taşıdıklarından gayet doğaldır çarşaflı minili fala fark etmez onlar için:((

    YanıtlaSil
  2. herşeyden azıcık@ bir de yamuk yumuk kaldırımlarda onlarla yürümek büyük başarı gerektiriyor..Erkekler konusunda çok haklısın :)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa herşeyi bir yana bırakalım da :)) Bu hatun sabah sabah bu kadar süslenecek enerjiyi nerden bulmuş..Ben de mi bir anormallik var bilemedim..Erkeklere gelince hem açana bakıyorlar hemde kapayana kapayanın da açıkta az bir eti görünüyorsa o bile ilgi çekiyor bizim memlekette...Garip işte..Ama burasu Türkiye :)))

    YanıtlaSil
  4. nehircce@ ben de kendimden utandım ve kıza imrendim zaten sabah sabah bu enerji nerden diye.. Ama doğru olanı yapmış, iyi bir güne başlamak için enerjik olmak gerek sanırım..Erkeklere gelince bakma genleri ile donatılmış olarak doğuyorlar galiba.. Sinek misali heryerinde gözler var onların herhangi bir şeyi kaçırmasınlar diye

    YanıtlaSil