Hürriyet

17 Nisan 2010 Cumartesi

GLOBALLEŞMENİN YANARDAĞ PATLAMASI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

İzlanda'da yanardağ patladı , patlayan yanardağ sayesinde burda ki organizasyon ve işler de bizim bi tarafımızda patladı.! Burada kalanları neredeyse alıp evimizde yatırıcaz. Ne kimseyi ülkesine gönderebiliyoruz, ne lazım olanları buraya getirtebiliyoruz. Organizasyonlar iptal, konserler ertelendi, otellerde yer yok, havalimanında dün kalanlar için THY tarafından ekstra araçlar istendi vs.

İzlanda nereee, bura neree. Ama artık dünyada herkesin kuyruğu birbirine bağlı. Globalleşme kelebek etkisi yerine başka bir etki yapıyor. E bunun ismini koymak da bilim adamlarına kalıyor...

7 yorum:

  1. Daha da kötüsü, bu volkan öyle bugün yarın söneceğe benzemiyor. Ben de bu gidişle İngiltere'de mahsur kalabilirim:( Hiçbir şey önemli değil, 23 Nisan'da minik kızımın gösterisine yetişebileyim, bana yeter!

    YanıtlaSil
  2. Coşkun Bey işallah yetişirsiniz kızınızın gösterisine. Eğer o zamana kadar bu durum çözülmez ise vay halimize zaten..Kaç organizasyon daha iptal etmek zorunda kalırız hiç bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. hakkatten ya, bize ne alaka çözebilmiş değilim :(

    YanıtlaSil
  4. koyun can derdinde kasap et derdinde:)

    YanıtlaSil
  5. Hayal Meyal@ yanardağdan kalkan toz bulutları uçuş sahasını kapadığı için havayolu seferleri gerçekleştirilemiyor.. Burdan belli yerlere kimse gelip gidemiyor bizle alakası bu

    mgntwmn@ seferleri iptal edildiği için burda kalan bir senfoni orkestrasına ( 106 kişi) otellerde 1 kişilik bile yer yokken yer bulma çabası ve bu sayının gittikçe artması benim için et derdi boyutunu aştı nerdeyse 48 saattir mesai yapıyorum :(

    YanıtlaSil
  6. yanardag patlaması
    cok uzucu sonuclara neden oldu
    orda zor durmda kalan her ınsana uzuldum


    umarım bı an once herkes evıne kavusur..

    YanıtlaSil
  7. öykü@ evet umarım herkes bir an önce normal yaşantısına devam eder

    YanıtlaSil