Hürriyet

11 Ocak 2010 Pazartesi

MİM MİM MİM

Derkanar beni mimlemiş.
Buyrunuz sorular ve cevaplarım :

1-2009'a girerken gözlerinizi kapatıp ne dilediniz? ne oldu?
2009'a girerken bebeğimin gece uykularının düzelmesini diledim. Sonuç hüsran oldu :) Hala geceleri zombiyiz..:)

2-2009'un en mutlu eden olayı nedir?
2009'da yaşadığım her olaydan ayrı ayrı keyifler çıkardım.Kafamda şimşekler çaktıran bir olay hatırlayamıyorum. Çok mu monotonum ne ?

3-2009'un en çok üzen olayı nedir?
Teyzemi bir trafik kazasında kaybedişimiz.

4-2009 sizce ne renkti?
2009 bence renk renkti, bir gökkuşağı gibi.

5-20092'u tek kelime ile anlatabilir misiniz?
Karmaşa

6-Yılbaşı hediyesi ne aldınız?
Özel günlerde (yılbaşı , sevgililer günü vs.) hediye almayı da vermeyi de pek sevmem. Mecburi hareketler gibi geliyor.

7-2010 yılı için ne dilediniz?
Sağlık ve huzur.

@Bedardem
@Nehircce

ve isteyen herkes, buyursun mim'e

1 yorum:

  1. bozbek, mim'i cevaplamanıza sevindim. teşekkürler, güzel cevaplardı :)) Bebeğinizin gece uykuları umarım düzene girer.
    Baki sevgi ve saygılarımla..

    YanıtlaSil