Hürriyet

11 Ocak 2010 Pazartesi

GÜNEŞ IŞIĞI ÖDÜLÜ


Severek okuduğum bloggerlar arasında olan ve yazılarıma yaptığı yorumlar ile beni çok çok mutlu eden Derkenar beni ödüle layık görmüş. Ne kadar mutlu olduğumu ve gururlandığımı anlatacak kelime bulmak güç. Derkenar'a tekrar tekrar teşekkür ediyor ve bu ödülü

@Bedardem
@Nehircce
@mgntwmn
@Öykü
ve tüm bloggerlara gönderiyorum.

Tüm bloggerlar değerli vakitlerini ayırıp yazdıkları yazılar ile bu ödülü hak ediyorlar diye düşünüyorum.

Çok çok sevgiyle ...

5 yorum:

  1. Canım mısın nesin sen yaa? :)

    YanıtlaSil
  2. Bendende size çook çok sevgiler.. Rabbe yar olunuz..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. allahım bugün bloggerda neler oluyor! kiminin gezegeni var, kimi güneş ışığı hediye ediyor. 2012 geldi, 4.boyuta geçti herkes bir ben 3. boyutta mı kaldım:))
    beni de al bozbeeek!

    YanıtlaSil
  4. mgntwmn@ ben de arada bir yerde kaldım. Boyut atlayınca söz seni de alıcam. şimdilik ödül ile idare ediver :)

    YanıtlaSil
  5. Canımm,her iki ödülün için de çok teşekkür ederim..Çok mutlu ettin beni..Dostluğumuz hiç bitmesin sevgiler..

    YanıtlaSil