Hürriyet

15 Eylül 2012 Cumartesi

MİLLİ BİR EĞİTİM

Eyy Milli Eğitim!!

4+4+4 sistemini hooop diye tepemize indirerek sınıfları 80 kişiye çıkaran.

Prefabrik sınıflar yapacağız diyip böyle aptalca birşeyi çözüm olarak sunan ve onun bile yetiştiremeyen..

Seçmeli dersler için öğretmen bulamayan..

Okulların açılmasına iki gün kalmasına rağmen hala okul saatlerini belirleyemeyen..

Seçmeli derslerin içeriğini bırakın velilere öğretmenlere bile izah edemeyen..

Öğretmen atamalarını gerçekleştiremeyen...

Mahallenin ortasındaki okulu İmam Hatip, mahalleye 3 km uzaklıktaki okulu İlkokul yapan

Okulların açılmasına iki gün kala çalışan anne babaların çocuklarını işyerlerine yakın okullara yazdırabileceğini ilan eden..

Antalya'da imam hatiplere ilgi az olunca imam hatipe kayıt yaptıran öğrencilerin servis ve yemek paralarının devlet tarafından karşılanacağını pankartlarla ilan eden

Milli Eğitimden önce kendi sistemsizliklerini organize etmek adına bir eğitim alması gereken MİLLİ EĞİTİM

Sizi Allah'a havale ediyorum!!!!!!!!

4 yorum:

  1. VEEE İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MASALARINA TAYYİP ERDOĞANIN RESİMLİ MEKTUBUNU KOYDURAN.....

    YanıtlaSil
  2. bunlara ek olarak;
    Güya birinci sınıflar için uyum haftası kitaplarını çıkarıp daha ders programlarını hala oluşturamayan,
    Yarın okul başlayacak hala ortaya bir kazanıp koyamayıp kitapsız pdf de etkinlik hazırlayan,
    Bu pdf kılavuz kitaplarını kursta bir öğüp bir öğüp dururken bir de gördüm ki buradaki ders saatleri ile haftalık ders saatlerini hala uyduramayan(Hafatlık ders saatlerinden haberleri yok)
    Bunlar daha yetmezmiş gibi bu çok güzel mi güzel hazırlanmış pdf kılavuzlarında görsel sanatlar dersini unutan(gerçekten bu kılavuzda görsel sanat dersinin etkinlikleri yok,unutmuşlar,görsel sanatlar turuncu olacakmış güya,kılavuzda yok,gülüyorum artık yaptıklarına...
    Bugün bunları hazırlayan o köftehorlara sesli küfrettim defalarca,bir şeyin ucundan tutmak istiyorun hepsi yarım.Bu yaptıkları ile biz öğretmenler bunların popolarını örtebilirsek millete karşı aferin diyin o zaman siz bize.

    YanıtlaSil
  3. Elif@ hiç şaşırmadım valla :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız@ Öğretmenlerin de hali vahim bu sistemde..Size de kolay gelsin.. Kızımın geçen sene ki sınıf öğretmeni( bu sene kızım 5.sınıf) biryere atanmış ama hala atandığı yeri bilmiyordu :(

    YanıtlaSil