Hürriyet

8 Aralık 2011 Perşembe

NOSTALJİ 2

NE ZAMAN GELDİN


Ne zamandır yanımdasın bilmiyorum. Yine ne zaman geldin? Kaç gün oldu? Hiç hesaplamadım. Yağmurlu bir günde yatağıma yatmış camımın önündeki çiçekleri seyrederken anlamıştım geldiğini. Yağmur zamanı geldin yine, toprak kokusuyla geldin.

Sen geldiğinden bu yana içimde var olan sızıyı hissediyorum sadece. Sen geldin ruhum firar etti.

Sen geldin daha bir ben oldum sanki. Yüksek sesle ve büyük harfler ile itiraf ediyorum kendimi kendime. Aynada her gün gördüğüm yüz yok artık.

Sen geldin daha bir kadın oldum sanki. Sen geldin sevgili oldum, dost oldum, aşk oldum , nefret oldum. Ağzımdan kaçıveren kelimeler, cümlelere yer verdi. Cümlelerim var artık ben ile başlayan ve sonunu istediğim gibi getirdiğim. Pişmanlıklarım var, keşkelerim var beni gülümseten.

Tek dudağım havada zaman zaman, kahkahalarım içten haykırırcasına. Dibine kadar mutlu, dibine kadar üzgün, dibine kadar benim artık.

Ne zaman gideceksin bilmiyorum. Biraz daha kalsan?

4 yorum:

  1. gitmiş demek ki.
    keşke hiç gelmeseymiş bence.
    :)

    YanıtlaSil
  2. deeptone@ vallaha niye yazdım ben bunu hatırlamıyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. hatırlamadığında böyle yazıyorsan, ya hatırlasan nasıl yazcan???!!!

    YanıtlaSil
  4. Dayatılanla Yaşamak@ :))) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil