Hürriyet

16 Haziran 2010 Çarşamba

TATİL BENİ ÇAĞIRIYOR

Senelik iznimin bir kısmını kullanmama sayılı günler kaldı. Her sene olduğu gibi bu sene de iznimi kavga dövüş aldım. Daha doğrusu yöneticilerime göre almadım hala bana göre çoktan bedenim burda ruhum tatilde.

Her sene niye böyle olur , yasaların hak olarak bize verdiği bu izinler neden patronlar tarafından yok edilmeye çalışılır hiç anlamam. Bir şeyler hala kötü ülkemizde, çalışana emeğe hala saygı değer yok. Düzelecek umudu ile gelecek nesilleri yetiştiriyoruz umarım düzelir.

Bu sene ruhumun da bedenimin de diğer senelerden daha fazla ihtiyacı var tatile.

Önce serin sularda kulaç atmalıyım



Sonra kumsalda bir mola



Kitaplara gömülmeli



Buuzzz gibi limonatayı hüüpletmeli



Ağaçların arasına hamak kurmalıyım



Tatil beni çağırıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder